УМОВИ ДОСТУПНОСТІ ЗАКЛАДУ ДЛЯ НАВЧАННЯ
ОСІБ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
В спеціальній школі № 8 Шевченківського району міста Києва створені сприятливі умови для навчання дітей з особливими освітніми потребами, а саме:
І. Прилегла територія: вул. Олегівська – асфальтована; основний заїзд до школи – асфальтований, підтримується у задовільному стані; пішохідна зона перед центральним входом викладена плиткою та знаходиться у задовільному стані;
ІІ. Наявна зона для висадки маломобільної групи населення, пандуси і ліфти відсутні;
ІІІ. Наявна кнопка виклику;
ІV. Вхідні двері неавтоматизовані, розмір вхідних дверей дозволяє перемістити маломобільну людину до приміщення з подальшим пересуванням 1 поверхом;
V. Сходи забезпечені візуальним (жовтим кольором) попередженням на початку та в кінці сходових маршів, наявне кольорове маркування на ганку головного входу;
VІ. В туалетах виконано ремонтні роботи, облаштування для маломобільних груп населення відсутнє;
VІІ. Доступність навчальних аудиторій та приміщень:
Відсутні пороги в коридорах, ширина руху в коридорах 3 метра, вільний доступ до класних кімнат. Усі основні приміщення закладу мають природне освітлення. Світло на робочі місця падає ліворуч.
При оздоблені навчальних приміщень враховано такі вимоги:
Розташування меблів і обладнання, декоративних рослин сприяє максимальному використанню денного світла і рівномірному освітленню приміщень. З вересня по травень у приміщеннях рівень освітлення підвищується за допомогою штучного освітлення. Під час відключення електроенергії працює аварійне освітлення. У закладі дотримується повітряно–тепловий режим. Приміщення обладнані системами центрального опалення та вентиляції, що забезпечують сприятливі мікрокліматичні умови внутрішнього середовища. Чистота повітря у закладі забезпечується регулярністю вологого прибирання, використанням всіх видів провітрювання. Навчальні меблі класних кімнат відповідають віковим та морфофункціональним особливостям дітей, враховується специфіка освітнього процесу. Шкільна та пришкільна території підтримуються в належному стані. Територія, будівлі, приміщення належно художньо-естетично оформлені. Здобувачам надаються психолого–педагогічні та корекційно–розвиткові послуги (у навчальному закладі працюють соціальний педагог і практичний психолог).