Вход в аккаунт

УМОВИ ДОСТУПНОСТІ

УМОВИ ДОСТУПНОСТІ ЗАКЛАДУ ДЛЯ НАВЧАННЯ
ОСІБ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ

В спеціальній школі № 8 Шевченківського району міста Києва створені сприятливі умови для навчання дітей з особливими освітніми потребами, а саме:

І. Прилегла територія: вул. Олегівська – асфальтована; основний заїзд до школи – асфальтований, підтримується у задовільному стані; пішохідна зона перед центральним входом викладена плиткою та знаходиться у задовільному стані;
ІІ. Наявна зона для висадки маломобільної групи населення, пандуси і ліфти відсутні;
ІІІ. Наявна кнопка виклику;
ІV. Вхідні двері неавтоматизовані, розмір вхідних дверей дозволяє перемістити маломобільну людину до приміщення з подальшим пересуванням 1 поверхом;
V. Сходи забезпечені візуальним (жовтим кольором) попередженням на початку та в кінці сходових маршів, наявне кольорове маркування на ганку головного входу;
VІ. В туалетах виконано ремонтні роботи, облаштування для маломобільних груп населення відсутнє;
VІІ. Доступність навчальних аудиторій та приміщень:

  • заклад забезпечений необхідними навчальними площами;
  • виконано поточний ремонт класних кімнат та майстерень;
  • облаштовано залу для занять фізичною культурою, залу з лікувальної фізкультури, спортивний та ігрові майданчики;
  • наявний клас безпеки;
  • облаштовано бібліотеку;
  • облаштовано сенсорну та ігрову кімнати;
  • облаштовано актову залу;
  • працюють логопедичні кабінети;
  • працюють медичний пункт з ізолятор;
  • облаштовано їдальню.

Відсутні пороги в коридорах, ширина руху в коридорах 3 метра, вільний доступ до класних кімнат. Усі основні приміщення закладу мають природне освітлення. Світло на робочі місця падає ліворуч.

При оздоблені навчальних приміщень враховано такі вимоги:

  • стіни світлих тонів;
  • меблі, парти – кольору натурального дерева;
  • стелі, віконні рами – білі.

Розташування меблів і обладнання, декоративних рослин сприяє максимальному використанню денного світла і рівномірному освітленню приміщень. З вересня по травень у приміщеннях рівень освітлення підвищується за допомогою штучного освітлення. Під час відключення електроенергії працює аварійне освітлення. У закладі дотримується повітряно–тепловий режим. Приміщення обладнані системами центрального опалення та вентиляції, що забезпечують сприятливі мікрокліматичні умови внутрішнього середовища. Чистота повітря у закладі забезпечується регулярністю вологого прибирання, використанням всіх видів провітрювання. Навчальні меблі класних кімнат відповідають віковим та морфофункціональним особливостям дітей, враховується специфіка освітнього процесу. Шкільна та пришкільна території підтримуються в належному стані. Територія, будівлі, приміщення належно художньо-естетично оформлені. Здобувачам надаються психолого–педагогічні та корекційно–розвиткові послуги (у навчальному закладі працюють соціальний педагог і практичний психолог).